Vaccin eller inte.....?

                                                        

Nu har jag diskuterat med mig själv i flera veckor, om jag ska ta vaccinet för den nya influensan eller inte?? Å ena sidan tycker jag att det inte är ok att spruta in något i kroppen, -något som jag i skrivande stund inte har en aning om vad det är egentligen-, och jag tror man kan bli sjuk senare i alla fall när nästa ev. våg av smitta kommer. Å den andra sidan så vill jag inte bli allvarligt sjuk. Kommer nog att vela fram och tillbaka tills vaccinet är totatl slut i hela landet.

Hur har du resonerat dig fram till ditt beslut?


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Hejsan, Va roligt att du berättade att du använder dig utav den. :) Härligt. Tack så mycket. Bra att den kommer till användning. :)

2009-11-22 @ 10:05:04
URL: http://tantkim.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0