Billördag

Igår åkte jag ner till Mantorp, hade bjudit mina anställd på en dag där nere. Det bllåste lite kallt denna gråmulna dag. Men folk i massro fanns på plats. Jag är väl inte så himla road av bilar i tävlingsform på detta vis. Men en kul grej, men har väl lite åsikter om själv arrangemanget som vi köpte - men det är ju en annan sak. Var inte hemma förrän vid sjutiden igår kväll, så det känns som om helgen blir kort.

Ska åka till kontoret lite senare och jobba en stund. Måste hinna ikapp lite sånt som jag inte hann med i förra veckan. Tänkte låta A på sovmorgon och åka lite senare. Helst vill jag lägga mig och läsa lite bra böcker och tidningar. Men, om jag tittar mig runt i lägenheten skriker den att bli städad. Ska sätta mig och diskuterar lite med mig själv, vad jag ska satsa på!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0