Planera veckan

Jag är en planerings människa, men sedan blir inte allt det som jag planerar. Är en tidsoptimist! Vilket gör att jag inte riktigt hinner allt det som jag planerar och vill göra under veckan eller under dagen. Men, hur gör alla ni som hinner med "allt"?? Jag skulle behöva lära mig att jobba mera effektivt. Tycker jag provat några olika modellar för att bli effektiv och hinna det som ligger på mig. Men i slutändan ligger jag hela tiden efter och mycket ligger som inte är klart.
Så, nu sitter jag här åter en söndagkväll och ska försöka planera upp min vecka. Men alla akuta som händer, det lägger jag in i tidsplaneringen. Det går säkert ett par - tre timmar varje dag till sådan som "bara" händer. Kanske så att jag måste börja att ta med den tiden??
Veckan som var "försvann" två dagar när jag var i Karlskrona på Catwalk 09. Känns som jag har lite att ta igen på kontoret. Eftersom jag inte orkat jobbat så mycket i helgen.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0